مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 به مناسبت دهه فجر و سالگرد انقلابهای بیداری اسلامی مجله اینترنتی دخت ایران نرم افزار «زنان و انقلاب» را منتشر نمود.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، مجله اینترنتی دخت ایران که به همین مناسب بیست و هشتمین شماره خود را به به بررسی نقش زنان در انقلاب‌ها اختصاص داده است نگاهی به تاثیر و نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران و همچنین انقلاب های بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا داشته است. در این شماره از این مجله اینترنتی گفتگو و مطالبی از فعالان کشورهای بحرین، مصر و غیره در خصوص تحولات اخیر منتشر شده است. مطالب این شماره از طریق آدرسwww.dokhtiran.com قابل دسترسی می‌باشند.

لازم به ذکر است همزمان با انتشار این نشریه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، لوح فشرده نرم افزار چندرسانه‌ای این مطالب به همراه بخش‌های صوتی و مجموعه تصاویر مستندی از این کشورها نیز ارائه شده است. در بخش «درباره ما» این نرم افزار آمده است:

«نظر بر فرمایشات پیر فرزانه انقلاب(ره)، زنان دلیر، همیشه در پیروزی انقلاب پیش‌قدم بوده و هستند. رهبر فرزانه انقلاب نیز به دفعات بر اهمیت نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت جامعه به سوی تعالی تاکید داشته‌اند. لذا در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سالگرد انقلاب مصر و تحولات منطقه بر آن شدیم تا با نگاهی متفاوت به انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی کشورهای منطقه، نقش زنان در این انقلاب‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

نرم‌افزار «زنان و انقلاب» تلاشی در این راستا است تا نقش‌آفرینی موثر و بی‌بدیل این پیش‌تازان را به رخ نمایاند؛ این اقدام در راستای سپاس و قدردانی از این شیردلان، زنده نگه داشتن روحیه انقلابی در میان جوانان و بی‌اثر کردن تبلیغات سو بیگانگان در نقش زن در نظام اسلامی صورت گرفته است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نرم افزار «زنان و انقلاب» منتشر شد, ] [ 9:54 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب